- Formy aktywności i uczestnictwa w wieku młodzieńczym.
- Czas wolny jako kategoria pedagogiczna.
- Bariery i stereotypy aktywności oraz uczestnictwa w odniesieniu do młodzieży.
- Czas i przestrzeń partycypacji młodzieńczej.
- Metody aktywizowania uczniów stosowane w szkole.
- Szkoła jako animator społeczności lokalnej.
- Szkoła jako kreatywny edukator w wyłuskiwaniu potencjałów ucznia.
- Nauczyciel- animator i propagator uczestnictwa: od cech osobowych po praktyczne działania.
- Uczeń w świetle nowych form aktywności i uczestnictwa.
- Miejsca zaznaczania swojej obecności w wieku młodzieńczym.
- Działalność młodzieży na rzecz społeczności lokalnej.
- Znaczenie aktywności i uczestnictwa dla rozwoju młodej osoby.
- Programy i polityki na rzecz uczestnictwa społecznego i obywatelskiego młodzieży.
Tematyka
Preferowana tematyka wystąpień:
Subskrybuj:
Posty (Atom)